A V8-asok hazájában valójában a Tesla a király - ezek a legamerikaibb autók
Ha tényleg a Made in USA számít.
Ha tényleg a Made in USA számít.
Még a Tesla is érintett, amely az alkatrészei jelentős részét Mexikóból szerzi be.
A vezér továbbra is az örök klasszikus Ford F-sorozat.
A különleges Cadillacet alig használták az elmúlt közel három évtizedben.
A Cadillac Escalade mindig is az amerikai autógyártás presztízsterméke volt.
Ismét lesz Cadillac mifelénk is, de nagyon más, mint korábban.
Aki egy eredeti szalonállapotú harmadik generációs Corvette-re vágyik, annak most itt a talán soha vissza nem térő lehetőség.
Szabad szemmel is jól látható összeg ellenében cserélt gazdát ez a sokak számára kellemes emlékeket felidéző amerikai sportkocsi.
A Ford F-Series pickupot 1947-ben mutatták be és több mint negyven éve nincs nagyobb példányszámban eladott autó, mint ez az Egyesült Államokban.
A hatalmas teljesítmény egy közel 7 literes blokkból ered, amit a biztonság kedvéért egy kompresszorral fújatnak meg.
Az idei évtől a General Motors igazgatóságában többségben lesznek már a nők, miután két férfi igazgató visszavonul.
Az amerikai elnök a héten is rászólt a cégre, hogy jó lenne, ha nem vinnék külföldre a termelést.
Az egyik legismertebb amerikai izomautó sztoriját négy percbe sűrítették, hogyan lett egy időre izomautóból, alig 100 lovas autó is.
Meg is mutatják egy videón, mit bír ki, amikor pár sorozatot beleengednek.
Az amerikai márka is csak a szabadidő-autókban látja a jövőt.
Egyébként tényleg egy olyan darab, amelynek van stílusa.
Közeledik a világ legnagyobb tuningrendezvénye, a Los Angeles-i SEMA show, és a gyártók elkezdték bemutatni, milyen modellekkel készülnek.
Ezen a rendezvényen keresve sem találtunk hibrid, vagy esetleg tisztán elektromos meghajtású járgányokat. V8-as, kompresszoros és nitrós csodákból viszont nem volt hiány.
Ezek az egymást vontató amerikai járgányok szinte mind ugyanolyanok, leginkább csak méretükben fedezhető fel némi eltérés.